Štěňátka v ch.s. Stars of Red Hill

                                         

Je tomu přesně měsíc co se v ch.s. Stars of Red Hill narodila štěňátka od naší odchovánky Mii (Aillin Hunters black's). Měla jsem to štěstí,že jsem byla požádána o pomoc u porodu a já byla ráda,že můžu být u toho. Porod byl učebnicový a přesně každých 30 minut vykouklo na svět jedno štěňátko. Narodili se tři pejsci a jedna fenka. Před pár dny mě majitelka Miušky Klárka požádala o vyfocení prcků a už ve třech týdnech mě překvapilo jak moc vyrostli a jsou opravdu úžasní. Kromě focení a mazlení jsme prckům ostříhali drápky a odčervili je. Je jim přesně měsíc je je šílené jak rychle ten čas letí. Doufám,že stihnu ještě aspoň jednu návštěvu než se rozutečou do nových domovů.

                                          

                                                               bílá fenka - ANGELIC HUNTER

                                          

                                                                    modrý pejsek - ANGER

                                         

                                                                          zelený pejsek - ARROW

                                          

                                                                       oranžový pejsek - AFIRE