Toryho Barvářské zkoušky

Podle plánu jsme letos chtěli udělat nějaké zkoušky,aby měl Hektor loveckou upotřebitelnost.Kvůli pracovním povinostem to Michalovi nevycházelo a tak jsem se hecla já a včera jsem se zúčastnila s Torym Barvářských zkoušek.Přihlašovala jsem ho na poslední chvíli a na přípravu jsem měla jen pár dní.Nervozita byla obrovská a Zkušební řád jsem nedala z ruky.Padla na to i pár dní z dovolené,aby jsme měli natrénováno.Vše šlo jak po másle.Nadešel den D a já vyrazila směr Sulejovice.Máme je jen pár km od nás tak jsem byla za 20 min. na místě.Byla jsem šíleně nervozní,bylo to pro mě něco naprosto nového a s výstavama se to nedá srovnat.Každopádně atmosféra byla úžasná a tradice zkoušek mě až dojala.Na zkouškách bylo 6 pejsků a my si vylosovali č.5.Po vylosování čísel jsme se přesunuli na místo kde se zkoušky uskutečnili.Bylo dost času na to se seznámit s ostatními,aby nám to čekání lépe utíkalo.Na nás přišla řada u barvy č.3 začali jsme následováním.Vsadila jsem na jistotu a tak jsem měla Toryho na řemeni.Střelce jsme měla domluveného a tak se šlo,Tory šel nádherně vedle nohy,při zastavení si sedl a při ráně seděl jak přibitej a jen čekal co se bude dít dál.Perfektní reakce na ránu.Když jsem od rozhodčích slyšela ,,pěkná práce,není co vytknout,máte známku 4 " hrozně se mi ulevilo.Hned se šlo na pobarvenou stopu.Z té jsem měla malinko obavu,Tory se na "nástřelu trošku motal,ale pak se opřel do řememe a šel krásně po stopě.Asi v polovině stopy uhnul prudce do leva,to mi bylo trošku divné,ale věřila jsem mu(později mi bylo řečeno,že tam viděli procházet dva kusy srnčího).Po několika metrech mě odvolali s tím,že sešel.Už jsem to viděla na vyhazov.Naštěstí u nového nasazení jsme už bez chyby došli ke kusu.Strašně se mi ulevilo a to nejhorší jsme měli za sebou.Proběhlo tradiční troubení a předání úlomků,neskutečný pocit.Tady nám bohužel jeden bodík sundali,ale i tak jsem byla ráda,že jsme tuto disciplínu dokončili.Hned nás čekalo vodění,tam jsem taky vsadila na jistotu a šel na řemeni.I tady šel moc dobře a známka 4.Opět čekání.A pak se šlo na odložení.Stopovačku jsem si zapoměla v autě a tak mi nezbylo nic jiného než odložení na volno.I to jsme měli natrénováno,ale jeden nikdy neví.Ale vyplatilo se.I to Tory zvládl na jedničku tedy vlastně na 4(body).Tím jsme dohnali ztracené body z té barvy.Oddechla jsem si,že to máme úspěšně za sebou.Podle vyhlášení bodů mi bylo jasné,že budeme třetí,ale nebyla jsem si jistá v jaké ceně.Vyrazili jsme zpět na mysliveckou chatu.Všichni byli rádi,že to máme za sebou.Nakonec jsme se s Torym do první ceny vešli.Měla jsem obrovskou radost a jsem na toho našeho kluka moc pyšná.Atmosféra zkoušek a mysliveckých tradic na mě dýchla tak,že už se těším na další.